Veelgestelde vragen

1. Wanneer worden de bestelde producten geleverd?

De producten besteld voor 15.00 uur worden normaal, mits voorradig, zo spoedig mogelijk geleverd.

 

2. Is het mogelijk om de producten op rekening te bestellen?

Particulieren klanten, dienen altijd via iDeal de betaling vooraf te voldoen. Bedrijven met een KvK nummer en BTW nummer gerelateerd aan de bouw, infra- en installatiebranche kunnen na goedkeuring van onze kredietverzekering onder nader te bepalen voorwaarden op rekening bestellen via de website.
Bedrijven welke éénmalige bestellingen verrichten en niet gerelateerd zijn aan de bouw, infra- en installatiebranche dienen de betaling te voldoen via iDeal.

 

3. Kan de bestelling worden afgehaald?

Ja, dat is mogelijk. U kunt de producten afhalen bij Aquafix Milieu. Tevens kunt u de bestelling bij ons per PIN of contant voldoen.
Neemt u voor dat u komt contact op voor informatie over de beschikbaarheid van de producten.

 

4. Hoe worden de producten geleverd ?

Afhankelijk van het product worden de producten in een doos, pallet of als losse colli bij u aangeleverd.

 

5. Levert Aquafix de producten gratis op de bouwplaats ?

Aquafix levert de meeste materialen vanaf een bedrag van 750,- Euro (excl. BTW) gratis op de bouwplaats op het vaste land van Nederland.

 

6. Is het mogelijk om de producten met spoed te leveren?

Ja, dat is mogelijk. Neem tijdens werkdagen contact op met Aquafix Milieu voor de mogelijkheden en de eventuele extra kosten.

 

7. Kan de bestelling ook in het buitenland worden geleverd?

Ja, dat is mogelijk. Neem tijdens werkdagen contact op met Aquafix Milieu voor de mogelijkheden en de eventuele extra kosten.


8. Kan de bestelling ook op de waddeneilanden worden geleverd?

Ja, dat is mogelijk. Neem tijdens werkdagen contact op met Aquafix Milieu voor de mogelijkheden en de eventuele extra kosten. Standaard wordt de levering op het vasteland gedaan op een door u aangegeven adres.

 

9. Producten retourneren.

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In die gevallen dient u per omgaand contact op te nemen met Aquafix Milieu . Dat kan via e-mail, telefoon of  door een brief te schrijven.

 

10. Waar kan ik de losse algemene documentatie vinden ?

In ons Downloads menu staat al onze documentatie gerangschikt op producttype, klik eenvoudig op de productgroep en hieronder volgen alle beschikbare pdf folders welke u vrij kunt downloaden.

 

11. Ik kan de pdf bestanden niet downloaden.

Via Adobe kunt een gratis Adobe Reader downloaden en installeren op uw computer. Na installatie kunt u alle pdf bestanden van Aquafix downloaden.



12. Ik heb een vraag over mijn condities.

Neem tijdens werkdagen contact op met Aquafix Milieu over uw condities, u kunt hiervoor ook contact met de vertegenwoordiger in uw regio opnemen, de telefoonnummers vindt u hier.

 

13. Ik zoek een product welke u niet op de website heeft vermeld.

Neem tijdens werkdagen contact op met Aquafix Milieu of stel uw vraag via e-mail. U kunt hiervoor ook contact met de vertegenwoordiger in uw regio opnemen, de telefoonnummers vindt u hier.


14. Ik wil meerdere producten van Aquafix op één werk gebruiken, wat zijn hierin de mogelijkheden ?

Aquafix is gespecialiseerd in project ontzorging. Aquafix maakt een complete prijsofferte met speciale projectprijzen volgens bestek of uw aanvraag en kan naar wens zelfs een mobielmagazijn bij u plaatsen, u ondersteunen bij bouwvergaderingen, teken- en rekenwerk voor u verrichten, etc.
Neemt u contact op met Aquafix Milieu of stel uw vraag via e-mail. U kunt hiervoor ook contact met de vertegenwoordiger in uw regio opnemen, de telefoonnummers vindt u hier.